środa, 23 marca 2016

Ola maluje- wielkanocne ozdoby

Przez ostatnie dni wykonuję różne ozdoby świąteczne, aby mój pokój i stół wyglądały jak najlepiej na te radosne święta.



Najpierw zrobiłam odlew z gipsu na balonie. 


Po wyschnięciu pomalowałam go lakierem akrylowym i wypełniłam dekoracjami- różami, bukszpanem, jajeczkami i kurczakiem. 





Do drugiego stroika obłożyłam starą miseczkę gipsem, pomalowałam lakierem akrylowym i do środka włożyłam zwinięte gałązki brzozy. Kompozycję uzupełniają bukszpan, jajka styropianowe, drewniany karmnik. 


Zajączka zrobiłam z gałązek brzozy oraz dekoracji świątecznych uzyskanych ze starych stoików wielkanocnych. 



Za moim oknem będą wisieć zajączek, kurka i jajko wykonane ze styropianu i pomalowane przeze mnie farbami akrylowymi. 

Życzę wszystkim wesołych i smacznych świąt Wielkanocy. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz