czwartek, 21 kwietnia 2016

Benek- Kwiecień


Kwiecień jest dla mnie pracowitym miesiącem- uczę się i pracuję w ogrodzie pomagając mojej mamie. Grabimy i palimy stare, zeschłe liście i gałązki, sadzimy kwiaty i nawozimy roślinki. 
W trakcie lekcji wykonuję różne prace plastyczne i uczę się o zwierzętach. Dowiedziałem się, że muszę dbać  o zwierzęta, które posiadam- głaskać je, rozmawiać z nimi, wychodzić na spacery. 




To ja z pustą kartką. Ciekawe co tu powstanie?



Tutaj częściowo zrobiony narcyz. Wykonałem go z bibuły, którą zwinąłem w ruloniki.


Gotowy narcyz.


Tej samej bibuły, ale w kolorze czerwonym użyłem do wykonania tulipana.


A tutaj gotowe prace ozdabiają moją ścianę.


Teraz uczę się o zwierzętach domowych, dlatego wykonałem wizerunek kota a'la witraż.




Wiem, że każdy właściciel zwierzaka jest za niego odpowiedzialny. Żeby o tym przypominać wykonałem plakat. 




A tutaj widzicie mnie z wieżą z drewnianych klocków. Budowanie to coś, co lubię najbardziej.


Pozdrawiam wiosennie. 
Benek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz