wtorek, 9 lutego 2016

Benek- Jak spędzam wolny czas?





Lubię pracować, ale uwielbiam też mieć wolny czas. Można wtedy robić wiele ciekawych rzeczy. Jedną z nich jest chodzenie na spacery. Mogę wtedy obserwować samochody, traktory, ludzi, którzy mieszkają koło mnie i to, co się dzieje na łące lub w lesie. Na spacery chodzę z mamą i z tatą ponieważ ruch jest dobry dla zdrowia.
Lubię również bawić się z moimi pieskami- suczką Efufcią i szczeniaczkiem- Platonem. Są bardzo zabawne, a Platon jest bardzo ruchliwy.
W wolnym czasie czytam razem z mamą lub tatą gazety i książki. Pomagam też babci rozwiązywać krzyżówki.
Mam również swoje ulubione programy w telewizji- wiadomości, programy sportowe- tenis, skoki narciarskie, piłka nożna, programy muzyczne- Jaka to melodia? i seriale- Ojciec Mateusz.
Bardzo często słucham muzyki lub gram na keybordzie. Jednym z moich ulubionych zespołów jest The Beatles.




Moją pasją jest malowanie. Maluję na kartonie, na drewnie, na szkle- na czym tylko się da. Czasem pomaluję też siebie- przez przypadek. Wygrałem nawet kilka konkursów plastycznych.



Gdy mam wolne lubię spędzać czas z moim rodzeństwem- bratem i siostrami. Gramy wtedy w różne gry- szachy, zagadki lub po prostu gadamy.

A Wy? Co robicie w wolnym czasie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz