wtorek, 9 lutego 2016

Ola- Jak spędzam wolny czas?







Dlaczego rozmawiamy o wolnym czasie? Czy to takie ważne? Okazuje się, że tak. Odpoczynek jest potrzebny dla naszego zdrowia fizycznego i psychicznego.
Pomimo, że codziennie mam lekcje oraz dwa razy w tygodniui jeżdżę na warsztaty to mam sporo wolnego czasu. Jest też wiele różnych zajęć, które uwielbiam wtedy robić. Bardzo lubię siedzieć w moim pokoju pod kocykiem i słuchać audiobooków lub muzyki. Ostatnio "przerabiałam" książkę "Emi i klub superdziewczyn" oraz płytę Manaamu.
Lubię też oglądać kabarety na moim komputerze, zwłaszcza Kabaret Moralnego Niepokoju, Kabaret Ani Mru Mru oraz Neonówka.
Mam też swoje ulubione seriale, które oglądam kilka razy w tygodniu. Są to: Ojciec Mateusz i Ranczo.



Od czasu do czasu lubię sobie po prostu posiedzieć, pomyśleć i pomarzyć lub popatrzeć, co wyprawia moja papuga- Papi.
Natomiast gdy mam naprawdę dużo wolnego czasu to jeżdże na zakupy. Najbardziej lubię kupować ubrania. moje ulubione sklepy to Reserve i C&A.
Kolejną z moich ulubionych czynności jest spotykanie się ze znajomymi. Zapraszam ich do siebie, odwiedzam ich lub spotykamy się w różnych miejscach, np. kawiarni lub na wycieczce.
Ostatnią rzeczą, którą uwielbiam robić jest gotowanie z moją babcią lub nauczycielką.




A co Wy lubicie robić w wolnym czasie?? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz